אינסטלטור יצאת צדיק

תיקון צנרת בשיטת "אל הרס"

איתור נזילות במצלמה תרמית

מס׳ 1 בדירוג המקצוענים ומידרג!

מאות דירוגים של אלפי לקוחות מרוצים, בפרמטרים של אמינות, מקצועיות ומחיר הוגן, דירוג איכות שביעות רצון 10.

אינסטלטור יצאת צדיק 24 שעות

זקוקים לאינסטלטור חירום אמין כאן ועכשיו? התקשרו אלינו עכשיו, ותקבלו שירות מהיר ואיכותי, גם באמצע הלילה, מומחים בטיפול במקרי חירום, כגון: הצפות סתימות וכד'.

תיקון צנרת בשיטת אל הרס

מכשור חדיש ומתקדם ביותר, לגילוי ואיתור נזילות נסתרות, ללא הרס ושבר, על ידי צילום במצלמה תרמית, וצילום קו ביוב על ידי סיב אופטי, מאתר נזילות מוסמך ומורשה.

15 שנות ניסיון שטח

צוות מיומן בעל ניסיון רב, בתיקון והתקנות מערכות כל סוגי האינסטלציה, עבודה עם אחריות, טיפול בכל סוגי התקלות, במהירות יעילות, כדי שאתם תהיו בראש שקט, ובחיסכון של זמן וכסף יקר.

אינסטלטור ברמת גן

כשאנחנו חושבים על אינסטלטור תמיד אנחנו חושבים על בן אדם שמן ומוזנח, שמגיע מלוכלך ומסריח מביוב, ועובד כש"חריץ האינסטלטור" המפורסם מבצבץ מבין מכנסיו. אז אולי זה נכון לפעם. היום, כשאתם מזמינים אינסטלטור ברמת גן, יגיע אליכם אינסטלטור מקצועי שמומחה בכל סוגי התקלות שיכולות לקרות בבית, בדירה או בבניין שלכם.

כשאתם מזמינים אינסטלטור חשוב שתעשו את חקר מעמיק משלכם כדי לדעת שמדובר באיש מקצוע אמין ומקצועי שיוכל לתקן את הבעיה שבפניה אתם עומדים. חשוב לוודא שאתם מזמינים מישהו עם המלצות ועם מוניטין, בדיוק כמו כאן באינסטלטור יצאת צדיק. השירות שאנחנו נותנים הוא איכותי, ואנחנו מספקים שירותי אינסטלטור 24 שעות ונענים לקריאות חירום גם בשבתות. במקרה חירום האינסטלטור שלנו יבוא אליכם עד חצי שעה מרגע הקריאה.

בנוסף לאמינות והמקצועיות, חשוב גם שהאינסטלטור יגבה מחיר שווה לכל כיס, ולא יהיה נוכל שיגבה מכם במרמה סכום שהוא גבוה מידי. אצלנו, בהזמנת אינסטלטור ברמת גן נגבה מכם את המחיר המקובל בשוק, השווה לכל כיס ולכל נפש.

חשוב לציין שישנם הרבה נוכלים וחאפרים בשוק, שגם חוסר הידע שלהם עלול להביא לכם יותר נזק מתועלת, וגם הם יעלו לכם הרבה יותר כסף. לפני שאתם מזמינים אינסטלטור, חשוב שתוודאו שיש לו המלצות, תיכנסו לאתר האינטרנט שלו, ותוודאו שמדובר בבן אדם אמין.

אינסטלטור ברמת גן

מתי נזמין אינסטלטור ברמת גן? התקלות הנפוצות הן:

  • סתימות – צנרת המים קיימת בכל מקום מסביבנו. אם אתם גרים בבניין קומות – הצנרת מוקמת לכל אורך הבניין. אם אתם גרים בבית פרטי אתם יכולים להיות מושפעים גם מהצנרת המרכזית וגם מהצנרת של הבית. כשאחד הצינורות נסתם אנחנו נרגיש את זה לפי הניקוז איטי של המקלחת או הכיור, או שלא יהיה ניקוז כלל. יהיה אפשר לראות את זה גם בשירותים ובמקלחת, והסתימות גם יכולות להשפיע על בניין שלם.

 

  • רטיבות בקירות או נזילות – קורה לפעמים שאנחנו פתאום מזהים שהקיר מתנפח ורטוב, ואז אנחנו מבינים שיש לנו בעיית צנרת בבית, ורצוי שנטפל בה בהקדם, שהיא לא תתפוצץ ותגרום לנו לנזק הרבה יותר גדול. מקרים דחופים כאלה יכולים לקרות בכל שעות היממה ובמשך כל ימות השנה. ובשביל זה אנחנו מספקים מענה לקריאות חירום ונותנים שירותי אינסטלטור 24 שעות.

 

 

  • פיצוצים בצנרת – פיצוצים בצנרת יכולים להתרחש בכל מקום. אם הם מתרחשים בצנרת הראשית המרכזית, זאת אחריות העירייה לטפל בזה. אך אם זה בבניין או משהו מקומי, אתם צריכים להזמין אינסטלטור ברמת גן. כשצינור מתפוצץ זה יכול לגרום לנזק רב לבניין או לדירה. פיצוצים בצנרת יכולים לגרום להצפות, נזק לריהוט ולתשתיות הבניין. במידה ומגיעים לנזק כזה גדול, האינסטלטור יצטרך גם להזמין כלי רכב מסוג ביובית לשאיבת המים מהדירה.

 

  • התקנת כיורים, אסלות וכלים סניטריים נוספים – אינסטלטור בעל ניסיון שמבין דבר או שניים במערכות אינסטלציה, יידע לבחור את הנקודה הנכונה לחיבור המערכות שלכם בבית, כמו אסלות, מקלחות, כיורים וכדומה.

אינסטלטור שרברב או מאתר נזילות ברמת גן

ככל שהאינסטלטור יותר מקצועי, עובד יותר שנים ובעל ניסיון רב, הוא יידע להתמודד עם תקלות יותר מסובכות.

 

דמיינו את הסיטואציה הבאה: כבר כמה ימים שיש רטיבות על הקיר שלכם בשירותים והמקלחת, ואתם דחיתם את הבעיה ולא התקשרתם לבעל מקצוע. עכשיו זה כבר ערב מאוחר, אתם רוצים ללכת לקנות גלידה בגולדה ברחוב ז'בוטינסקי.

 

שניה לפני שאתם יוצאים מדלת הבית אתם חייבים להתפנות לשירותים. בשנייה שרגליכם דורכת ברצפת החדר אתם שומעים את המים שהצטברו שם והחלו לשטוף את חדר השירותים והמקלחת. אתם מתעצבנים על עצמכם שלא טיפלתם בבעיה, מוותרים על הגלידה, מתחילים לספוג את המים ובינתיים מחפשים אינסטלטור שיטפל בבעיה בשעה מאוחרת כזו.

 

אינסטלטור ברמת גן יבוא בכל שעה שתרצו ויפתור לכם את כל הבעיות במחיר סביר ושווה לכל כיס. בנוסף לבעיות צנרת הוא יוכל לטפל בעוד שלל נושאים, בחירום או שלא בחירום. אינסטלטור יצאת צדיק תמיד זמן עבורכם.

 

כשמזמינים אינסטלטור ברמת גן, צריך לדעת שהוא מכיר את העיר ויגיע מהר ככל האפשר. אם אתם נמצאים על רחוב ראשי כמו ז'בוטינסקי או אבא הלל, הוא צריך להכיר את הרחובות הצדדיים וכל פינה בעיר על מנת לבוא מהר ולספק לכם את השירות הדרוש. אצלנו באינסטלטור יצאת צדיק נספק לכם את השירות הכי מהיר שאפשר ונעשה הכל כדי לפתור לכם את הבעיה. במקרה חירום, האינסטלטור שלנו יגיע עד חצי שעה מרגע הקריאה.

 

לפעמים התקלה היא לא נראית לעין, ואתם תשימו לב אליה רק בחשבון המים. במידה ומגיע אליכם חשבון מאוד גדול, יותר מהרגיל, כך תדעו שאולי יש לכם בעיה של פיצוץ או נזילה מהצנרת. ואינסטלטור יצאת צדיק יוכל למצוא בדיוק מה הבעיה, בעזרת הניסיון רב השנים שלו.

אינסטלטור יצאת צדיק

כמה יעלה להזמין אינסטלטור ברמת גן?

 

ישנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה שאותם אינסטלטור ברמת גן יוכל לספק לכם:

  • עבור שירותי פתיחת סתימות המחיר הוא בין 300 ל-350 ₪. שירות זה כולל פתיחת סתימות בצנרת אמבטיה, מקלחון, כיור, צינורות ביוב או ניקוז של מכונת כביסה, צינור או ניקוז של כיור, סתימה בטוחן אשפה, סתימה של קו ביוב במטבח ועוד מגוון שירותים נוספים.
  • עבור אביזרי אינסטלציה המחיר הוא בין 300 ל-350 ₪ גם כן והוא כולל החלפת גומייה בניאגרה, התקנת ברזים נשלפים, פתיחת סתימה על ידי ספירלה, התקנה או החלפה של סיפונים, החלפת מצוף באסלה ועוד.
  • המחירים של שירותים עבור בעיות בצנרת נעים סביב 350-400 ₪ והם כוללים פתיחות סתימות של צנרת הכיור, תיקון נזילות בצנרת האסלה או הברזים במטבח, החלפת צינור בכיור בשירותים, תיקון צינורות ביוב חיצוניים, צינורות למדיח כלים, צינורות לניאגרה וכו'.
  • עבור בעיות של נזילות המחירים הם בין 350 ל-400 ₪, והם כוללים תיקון נזילה בניאגרה סמויה/גלויה, תיקון נזילה ממחבר, תיקון דליפה בשירותים, נזילה באסלה תלויה, נזילה בצינור ניאגרה, דליפה בכיור, נזילה באסלה, נזילה בכיור ועוד מגוון שירותים.
  • בעיות ביוב הן הרבה יותר יקרות ויכולות להיות יותר מסובכות, ולכן גם המחירים עולה בהתאם ומגיע ל-500-550 ₪. עבודות אלה כוללות תיקון סתימה בביוב בניין, סתימה בביוב כיור, סתימה בצנרת ביוב מטבח, סתימה בביוב המרכזי של הבית, סתימה בביוב מחוץ לבית, סתימה בחור ביוב של הבניין.

אילו עוד שירותים שרברב ברמת גן יעניק לכם?

אינסטלטור ברמת גן נותן שירותים נוספים כמו הכנה להתקנת מדיח כלים במטבח או על השיש, והחלפת צינור למדיח אם יש צורך בכך. בנוסף הוא יכול לתקן לכם סתימות בטוחני אשפה למיניהם, להרכיב אותם, לאתר מקורות ריח רעים, לבדוק רטיבויות למיניהן על הקירות, להחליף נקודות מים במקלחת ועוד. אינסטלטור יצאת צדיק יהיה שם בכל רגע נתון. העיקר שתהיו רגועים.

אינסטלטור יצאת צדיק ברמת גן והסביבה

כשאתם מזמינים אינסטלטור שהוא תושב העיר שלכם, במקרה הזה רמת גן למשל, וגם אינסטלטור שמחוייב לאמנת השירות של יצאת צדיק, שזה אומר אמינות מקצועיות ומחיר זול.

אתם בהחלט יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות, ואפילו תקבלו אחריות על העבודה בכתב.

אם ישנה תקלה חוזרת כלשהי, והאינסטלטור הוא תושב העיר שלכם, חשבו על כך כמה קל יהיה לו להגיע אליכם שוב, בשעת הצורך, וכמה יהיה קל לקבל שירות חוזר תחת מסגרת האחריות.

לכן לפני שאתם בוחרים, בחרו אינסטלטור מרמת גן, ואינסטלטור יצאת צדיק, תודה על הקריאה נתראה במאמר הבא.

אינסטלטור יצאת צדיק

אינסטלטור מומלץ