אינסטלטור יצאת צדיק

תיקון צנרת בשיטת "אל הרס"

איתור נזילות במצלמה תרמית

מס׳ 1 בדירוג המקצוענים ומידרג!

מאות דירוגים של אלפי לקוחות מרוצים, בפרמטרים של אמינות, מקצועיות ומחיר הוגן, דירוג איכות שביעות רצון 10.

אינסטלטור יצאת צדיק 24 שעות

זקוקים לאינסטלטור חירום אמין כאן ועכשיו? התקשרו אלינו עכשיו, ותקבלו שירות מהיר ואיכותי, גם באמצע הלילה, מומחים בטיפול במקרי חירום, כגון: הצפות סתימות וכד'.

תיקון צנרת בשיטת אל הרס

מכשור חדיש ומתקדם ביותר, לגילוי ואיתור נזילות נסתרות, ללא הרס ושבר, על ידי צילום במצלמה תרמית, וצילום קו ביוב על ידי סיב אופטי, מאתר נזילות מוסמך ומורשה.

15 שנות ניסיון שטח

צוות מיומן בעל ניסיון רב, בתיקון והתקנות מערכות כל סוגי האינסטלציה, עבודה עם אחריות, טיפול בכל סוגי התקלות, במהירות יעילות, כדי שאתם תהיו בראש שקט, ובחיסכון של זמן וכסף יקר.

אינסטלטור בראשון לציון

אינסטלטור בראשון לציון והסביבה, מומחה מספר 1 בתחום שיעשה סוף לתקלות אינסטלציה שונות בבית או בעסק. התקשרו כעת, בלי להתמהמה ובתוך 20 דקות אינסטלטור יצאת צדיק בראשון לציון יגיע אליהם

הכי טוב, הכי יעיל והכי חסכוני לפתור את התקלות לגמרי לבד וללא סיוע. אך עם זאת, לא את כל התקלות ניתן לפתור לבד. ברגעים בהן הבעיה סבוכה יותר, יש לכם אפשרות להזמין בעל מקצוע אמין ומקצועי. אינסטלטור יצאת צדיק, מזמין אותך לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות וייתן לך מענה אישי ומקצועי לכל שאלה. כן ניתן לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד על מגוון שירותי אינסטלציה.

אינסטלטור בראשון לציון

אילו פתרונות מציע אינסטלטור בראשון לציון?

הפתרונות שמוצעים הם מגוונים. אינסטלטור אינו פותח רק סתימות כפי שנהוג לחשוב, אלא מטפל בכל מערכת המים בעוברת ויוצאת מן המבנה.

  • טיפול בלחץ מים
  • איתור נזילות
  • החלפת צנרת
  • טיפול בקווי ביוב
  • בדיקת דודים
  • ועוד

לכל תקלה, ניתן למצוא פתרון. גם אם הבעיה חוזרת על עצמה מספר רב של פעמים בתוך זמן קצר, עדיין מומחה ידע לתקן ולהשיב את המצב אל כנו בצורה מקצועית ללא השארת נזקים או שבירה מיותרת של קירות ובלטות.

שרברבות הוא תחום מקצועי שכולל בתוכו התמחות ותיקונים של מספר רב של בעיות. לכן יש צורך באיש מקצוע שיודע את העבודה ומקיף באופן רחב כמה שיותר נושאים. כשאתם מזהים נזילה, סתימה או כל תקלה אחרת, אתם יכולים לסמוך על אינסטלטור יצאת צדיק. אינסטלטור עם  קבלות וניסיון של שנים. בראשון לבדה תמצאו לקוחות רבים מרוצים שקראו לנו להגיע והיום מערכות המים בביתם או במקום עבודתם עובדת באופן תקין.

איך להזמין אינסטלטור מקצועי?

זיהיתם תקלה כגון חשבון מים לא הגיוני, נזילה שבאה מדירת השכן, המים עולים בשטיפת כלים, לא ניתן להתקלח או כל תקלה אחרת בדקו קודם כל בעצמכם. בדקתם רק עדיין לא נפתרה הבעיה? זה הזמן לשיחת יעוץ עם בעל מקצוע שיכווין אתכם מה לעשות.

בשיחת הייעוץ תוכלו להתרשם מאיתנו, מההמלצות שלנו ומהיכולת להגיע אליכם במהירות ולפתור לכם את התקלה.

ישנם בעלי מקצוע רבים, בגוגל, בפרסום ממומן ברשת החברתית ואפילו בשיטות המיושנות של מגנטים על הדלת. הדרך היעילה ביותר למצוא את בעל המקצוע הנכון היא לבקש ממנו מספרי טלפונים של ממליצים. אל תתביישו לבקש, לקוח מרוצה הוא כזה שתוכלו לסמוך עליו שתעשו את הבחירה הנכונה.

לאינסטלטור יצאת צדיק יש מוניטין גדול בשוק ומאגר בלתי נדלה של לקוחות מרוצים. ניתן למצוא שירותים שאנחנו מעניקים לארגונים ומוסדות גדולים במשק, לא רק למגזר הפרטי. כולם יודעים שאם יש תקלה ניתן לפנות אלינו ונגיע עם כל הכלים הדרושים לפתרון התקלה.

אחזקת מבנה זו המומחיות שלנו

בכל מבנה, חדש או ישן, מערכות המים עובדות שעות נוספות ולכן באופן טבעי ישנם תקלות שצריך לפתור. לשם כך יש לנו את הכלים הדרושים על מנת שתוכלו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

עם הציוד המתקדם ביותר נוכל לזהות כל תקלה המשבשת את זרימת המים ומשבשת את שגרת יומכם. בין הכלים תוכלו למצוא ספירלות, מצלמה טרמית, ביובית ואפילו רובוט. כל הציוד הזה מאפשר לנו לעבוד באופן מהיר ובמדויק לצרכים שלך.

סוגים של עבודות ודרכי הטיפול

אינסטלטור יצאת צדיק בראשון לציון מציע לכם מגוון שירותים שימושיים שיסייעו לכם במידה של תקלה וגם בזמנים שגרתיים.

  • תיקון ניאגרות גלויות או סמויות. תוכלו לבקש התקנה, החלפה או תיקון של כל סוגי הכלים הסניטריים. ניאגרה היא חלק ניכר מצריכת המים בבתים ולכן ניאגרות נוטות להתקלקל לעיתים קרובות. חשוב לדעת, כל תקלה ניתנת לתיקון או החלפה במידת הצורך. בדיקה מהירה וכבר תדעו מה צריך לעשות כדי שהניאגרה תעבוד באופן תקין.
  • תיקונים של פיצוצי צנרת. קיר רטוב, עובש על הקיר או יציאה ממש של מים. כל אלו מעידים שמאחורי קיר הבטון שלכם ישנו צינור לא תקין. אנו נדע לזהות את הנקודה ולתקן את הפיצוץ.
  • זיהוי נזילות מורכבות. לעיתים על הרצפה או התקרה צבע הבלטות משתנה, רטיבות מעל הפנלים. אינסטלטור בראשון לציון עם הציוד הדרוש יוכל לעקוב אחר הצינור ולזנות היכן בדיוק מתרחשת הנזילה ברדיוס של כמה סנטימטרים.
  • התקנת ברזים – הברזים אף הם בשימוש יומיומי ולכן התקנה שלהם היא קלה. כשאתם מבקשים המלצה על ברז, יש לנו את הידע העשיר מה ברזים איכותיים ועמידים לאורך שנים.
  • פתיחת סתימות – אחת הבעיות הנפוצות שהמים עולים בזמן המקלחת או הדחת הכלים. בעזרת כלי פשוטים מאוד ניתן להיכנס לתוך הצינור ולהוציא את מה שמונע מן המים לזרום חופשי.
  • ניקוי שורשים מקווי ביוב – שורש צמחי ופראי שנכנס דרך חיבור הצינורות הנמצאים מתחת לאדמה ויוצר שיבוש בזרימת המים. בעזרת מכשור מיוחד, מוחדר צינור לקו הביוב ושובר את החסם שמפריע לזרימה.

תקלות ישנם בשפע לא חסר, אבל למצוא אינסטלטור בראשון לציון זה קצת דורש בדיקה. לכן קצרו את תהליך הבדיקה ותפנו ישר אל המומחה המתאים, אינסטלטור יצאת צדיק.

גם במקרי קיצון אנחנו זמינים עבורכם

רוב האינסטלטורים עובדים בשעות העבודה הרגילות שהם שעות היום. אך התקלות, במיוחד במגזר הפרטי מתגלות דווקא בסופי יום, כאשר מגיעים הביתה לאחר יום ממושך בחוץ ופתאום מזהים שמשהו לא תקין במערכת המים.

ברגעי גילוי התקלה, חשוב לא להילחץ. אינסטלטור יצאת צדיק זמין עבורכם 24 שעות ביממה וזה כולל גם סופי שבוע וחגים. תמיד ניתן לפנות אלינו במידת הצורך כך שלא תצטרכו לגרור את הבעיה או לבקש עליה ימי חופש שהיו מיועדים לרגעי הפנאי שלכם.

מקרי הקיצון עליהם מדובר הן לרוב לא הבעיות הרגילות שניתן לדחות עד לזמן המתאים עבורכם. כאשר אנחנו מדברים על מקרי חירום בהן דרוש אינסטלטור במידי, מדובר לרוב מפיצוץ שמוביל להצפה שיכולה לעשות נזקים חמורים למבנה ולרהיטים הנמצאים בתוך חלל החדר.

במקרי חירום אלה, לא כל אינסטלטור יענה לכם ואם כן יענו לא תמיד תדעו כמה אפשר לסמוך על בעל המקצוע שלא ינצל את הסיטואציה לטובתו. לכן יש אינסטלטור בראשון לציון שתוכלו להזמין בלב שקט וללא חשש.

מה העלות לביקור של אינסטלטור

כשמדובר בכסף, הרבה אנשים רוצים לחסוך ואז הם קובעים עם בעל מקצוע מאוד זול שאין לו את הציוד המתאים והמילה "מקצועיות" לא קיימת בכלל בז'רגון המקצועי שלו. מהצד השני, לעיתים אינסטלטורים לוקחים מחירים מופקעים מן הלקוחות ומנצלים את רגעי החולשה של הלקוח.

ביקור של אינסטלטור בשעות העבודה המקובלות עומדים על 200 – 300 ₪ אך המחיר כמובן יכול להשתנות לפי סוגי העבודה השונים וכן לפי שעות הקריאה. התעריפים שונים בין היום ובין הלילה.

בכל תנאי, כחלק משיחת הטלפון, תוכלו לתאר את התקלה וכך גם תוכלו לקבל הצעת מחיר שתהיה יותר מדויקת עבור העבודה שתעשה. זו לא בושה להגיד ששירות אינסטלציה בראשון, זמין 24 שעות ומתחייב להגיע בתוך 20 דקות מרגע הקריאה, הוא המקצועי ביותר. לעיתים עדיף בשביל השקט הנפשי שלכם להשקיע עוד שקל נוסף מאשר ליפול על חאפר שלא ידע מימינו או משמאלו.

יש תקלה? התקשרו כעת לאינסטלטור בראשון לציון ומיד נגיע גם אליכם.

אינסטלטור יצאת צדיק

אינסטלטור מומלץ